Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ

Δώστε μου πίσω το παιδί μου φώναζε μια ηθοποϊός του παλιού καλού Ελληνικού Κινηματογράφου. Αυτά τα λόγια είναι περισσότερο επίκαιρα από ποτέ σήμερα στην Γαλλική επικράτεια, απλώς εκεί που είναι το παιδί βάλτε τα προνόμια και εκεί που είναι η ηθοποϊός βάλτε την Βαλερί Τριερβελέρ. Που να φανταστεί ο Ολάντ μόλις τη γνώρισε ότι θα του κατσικωνόταν στο σβέρκο και δεν θα έφευγε με τίποτα. Ρε φύγε να της λέει, τίποτα εκείνη. Ρε θα σου πάρω και peugeot καινούργιο τσίλικο ούτε 30.000km δεν έχει, τίποτα εκείνη. του είχε γίνει του μπαρμπά Ολάντ τσιμπούρι κανονικό.  Στο τέλος όμως ο επιμένων νικά.Ο μηχανόβιος καβαλάρης με το μαύρο κράνος (σαν τον Ιβανόη ένα πράμα) κατάφερε να την διώξει. Κι αυτή τι να κάνει άρπαξε την χυλόπιτα  όπως η γάτα το μπαρμπουνοκέφαλο και πήγε να το φάει σε μια γωνία. θα αναγκαστεί να μείνει σε ένα λιτό & απέριττο παλατάκι στο 15ο διαμέρισμα Παρισίου. Τέτοια απόγνωση πως να την αντέξει κανείς. Κι αυτό το Παρίσι βρε παιδί μου παραείναι φτωχοχώρι. Ατσίδας ο Ολάντ και ας λένε όλοι ότι είναι Ατσιδόμαπας το χτύπησε το φρέσκο γκομενάκι. Α ρε μεγαλε Μιττεράν δημιούργησες μεγάλη σχολή τελικά. Το τραγουδάκι αφιερωμένο εξαιρετικά στον γίγαντα Ολάντ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου